Branding. Od klienta dostaliśmy gotową i bardzo dobrą nazwę: CodePay – płatności za pomocą kodów QR. Przygotowaliśmy strategię komunikacji marki, wyznaczyliśmy obszary styku marki z rynkiem, klientami i partnerami. Wspólnie z klientem opracowaliśmy cele, wizję, misję oraz osobowość marki. Te informacje pozwoliły przygotować krótki, ale treściwy brief dla grafików. Dzięki temu całość jest spójna i funkcjonalna - działa tak jak planowaliśmy, prawdza się tak, jak chciał klient.
Strona internetowa. Wspólnie z klientem wysnaczylismy cele dla strony CodePay. Marka była nowa na nowym rynku rozwiązań mobilnych wykorzystujących kody QR. Dlatego na stronie głównej pojawiły się infografiki, pomagające zrozumieć, jak można wykorzystać kody QR. Strona posiada system zarządzania treścią (CMS)
Aplikacja mobilna. Zaprojektowaliśmy aplikację, będącą panelem klienta CodePay. Użytkownicy mogą zarządzać promocjami, konkursami i kartami rabatowymi. Najważniejszym celem było zapewnienie szybkości i łatwości dostępu do wszystkich funkcji na wszystkich urządzeniach mobilnych.
Powiedz tylko, czego potrzebujesz. My zajmiemy sie realizacją Twojej wizji.