Branding. Oczywiście, że najprościej wkroczyć do firmy i stwierdzić autorytarnie, że przede wszystkim to trzeba zmienić logo... To jest najprostsze rozwiązanie. A jakie jest najlepsze? Gruntowanie i dogłębnie przeanalizowaliśmy historię firmy, sposoby używania znaku i miejsca jego występowania, wspólnie z Klientem opracowaliśmy, jaką rolę w Krotrans pełni logo. Oszacowaliśmy możliwości, cele, wzięliśmy pod uwagę czas realizacji. W efekcie Klient zdecydował się na lifting logo i opracowanie nowej koncepcji kreatywnej identyfikacji graficznej. Logo miało pozostać w pełni rozpoznawalne, zmiany bardziej odczuwalne niż zauważalne.
Strona internetowa. Rozpoczęcie prac nad projektem graficznym było poprzedzone wielogodzinnymi spotkaniami, dyskusjami i wspólnymi analizami. Udało nam się coś, co podobno jest niemożliwe... zmienić podejście Klienta - nie tylko do roli strony internetowej, ale także podejście do całej komunikacji marketingowej firmy. Nie dość, że Klient wielokrotnie przyznawał nam rację (!), i choć efekt końcowy odbiegał od pierwotnych wyobrażeń, to spotkał się z bardzo dobrym odbiorem. Jesteśmy przekonani, że to początek długiej i równie owocnej współpracy.
Powiedz tylko, czego potrzebujesz. My zajmiemy sie realizacją Twojej wizji.